Linda Peels

• Tijd voor jezelf
    Soms ben je toe aan tijd voor jezelf, even stil staan en hernieuwde energie en inzichten opdoen. We rennen vaak maar door, proberen alle ballen in de lucht te houden en laten ons leiden door de […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Boekweitpannenkoek met hummus, kalkoen en rucola 3 maanden, 1 week geleden

Lekker als lunch: boekweitpannenkoek met humus, kalkoen en rucola. Uiteraard kun je de pannenkoekjes ook beleggen met iets anders of bijvoorbeeld bakken met appel en kaneel. De boekweitpannenkoeken zijn suikervrij […]

• Sinds wij vorig jaar in mei met ons gezin een week in Texel zijn geweest ben ik verliefd. Verliefd op het prachtige en relaxte eiland Texel. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangt een hele fijne sfeer op het […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Smoothie havermout, spinazie, bosvruchten 4 maanden, 2 weken geleden

Af en toe een smoothie maken is leuk en lekker. Zeker als je samen met je dochter nieuwe combinaties uitprobeert 😊 En deze was zeer geslaagd! Het is een gezonde smoothie van bosvruchten (diepvries), banaan, ba […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Peterselie pesto 4 maanden, 3 weken geleden

Peterselie pesto is een heel makkelijk recept. Vaak zit er in pesto iets van noten of kaas verwerkt, maar omdat ik het liefst zo veel mogelijk koemelkvrij eet en niet tegen alle soorten noten kan, is het ideaal om […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Aardbeienmousse 5 maanden geleden

Deze suikervrije aardbeienmousse is heerlijk als gezond ontbijt, tussendoortje of toetje. Als je een snel en gezond ontbijt wilt, dan kun je het de avond ervoor maken en in de koelkast zetten. Het is 2 dagen […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Ontbijtmuffins met gojibessen 5 maanden geleden

Deze suikervrije ontbijtmuffins met gojibessen zijn makkelijk te maken en zijn ook nog koemelkvrij. Ideaal als snelle ontbijthap, maar ook lekker als gezond tussendoortje.

Mijn inspiratie voor het recept komt […]

• Linda Peels heeft een nieuwe reactie geplaatst in een activiteit 5 maanden, 1 week geleden

Dankjewel Wouter!

• Linda Peels heeft een nieuw bericht Terug naar de basis geschreven 5 maanden, 2 weken geleden

Terug naar de basis, dat is wat de Corona-crisis van ons vraagt. Een uitdaging? Jazeker. Alleen maar slecht nieuws? Zeker niet!
    Zo publiceerde het Eindhovens Dagblad een artikel waaruit blijkt dat lokale […]

• Als er één recept is dat ik graag maak, dan is het wel de banaan havermout pannenkoek. Het is makkelijk, voedzaam en onze dochter is er dol op! Je kunt ze natuurlijk serveren als gewone pannenkoek, maar het is o […]

• Vandaag weer een nieuw hoofdgerecht. Een heerlijke koolhydraatarme, suikervrije, koemelkvrije en groenterijke quiche van broccoli, courgette en geitenkaas, gemaakt naar een recept van Voedzaam & Snel. Alleen de […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Quiche van broccoli, courgette en geitenkaas 7 maanden, 1 week geleden

Heerlijke koolhydraatarme, suikervrije, koemelkvrije en groenterijke quiche van broccoli, courgette en geitenkaas, gemaakt naar een recept van Voedzaam & Snel. Alleen de crème fraiche heb ik vervangen door ‘Haver […]

• Linda Peels wijzigde zijn/haar profiel afbeelding 8 maanden geleden

• Eén van mijn favoriete hotspots uit Eindhoven is Onder de Leidingstraat, gevestigd op het bruisende en  hippe Strijp-S. Inmiddels werk ik al een hele tijd op Strijp-S en kom ik regelmatig bij deze healthy h […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Ovenschotel van witlof, kip en geitenkaas 1 jaar geleden

Ken je dat? Dat je gezond en puur wilt eten, maar geen zin hebt in ingewikkelde recepten? Dan is dit een ideaal gerecht. Makkelijk, met maar 3 ingrediënten, voedzaam en lekker is deze ovenschotel met witlof, kip […]

• In de lente en zomer is het heerlijk om salades te eten! Lekker als lunchgerecht of als bijgerecht bij de BBQ;-) Een ideale manier om extra groenten te eten. Maar met alleen sla kom je nog niet aan de hoeveelheid […]

• Weer een nieuwe healthy hotspot ontdekt: SLA in Hoog Catherijne Utrecht! Samen met mijn zus heb ik hier heerlijk en gezond geluncht! Zij woont in Noordwijk en ik in Eindhoven, dus dan is Utrecht de ideale locatie […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Banaan havermout pannenkoek met rood fruit 2 jaar, 4 maanden geleden

Deze banaan havermout pannenkoek met rood fruit is heerlijk als ontbijt. En nog gezond ook!

Geïnspireerd door het boek ‘Eet als een expert’ van ‘I’m a Foodie’. Een aanrader als je door alle voedselhypes niet […]

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Groene salade met kipdijfilet 2 jaar, 4 maanden geleden

Deze heerlijke gezonde groene salade met kipdijfilet is makkelijk te maken en voedzaam! Lekker als lunch, maar ook als avondmaaltijd.

• Linda Peels heeft een nieuw recept geplaatst, Zoete aardappel friet met avocado knoflook dip 2 jaar, 7 maanden geleden

Zoete aardappel friet met rozemarijn, himalayazout en verse avocado knoflook dip. Zo tover je extra groenten op  tafel! Suikervrij en koemelkvrij.

• Load More