@goedenpuur
Actief 1 week, 2 dagen geleden-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 9 maanden, 3 weken geleden
Zelfzorg: "Vandaag zorg ik goed voor mijzelf!"
Hoe vaak start jij jouw dag met deze intentie? Vanmorgen nam ik mezelf voor: “Vandaag zorg ik goed voor mijzelf!” En hoewel het altijd belangrijk is goe […]
-
Profiel van Linda Heijnen is bijgewerkt 1 jaar, 9 maanden geleden
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Pesto courgetti met zoete aardappel, feta en pompoenpitten 2 jaar, 1 maand geleden
Zin in een voornamelijk plantaardig hoofdgerecht? Dan is deze pesto courgetti met zoete aardappel, feta en pijnboompitten een echte aanrader. Smaakvol, kleurrijk en ook nog eens een plaatje om te […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Geroosterde zoete aardappel met hummus 2 jaar, 6 maanden geleden
💚 Easy healthy lunch 💚
Een lekker alternatief voor de traditionele boterham: geroosterde zoete aardappel met pesto hummus, rucola en pijnboompitten.
Super simpel… snij de zoete aardappel in plakken en ro […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Bananenbrood met een vleugje sinaasappel 2 jaar, 7 maanden geleden
Dit bananenbrood is ideaal om in het weekend te maken ter voorbereiding op de aankomende week. Zo heb je een heerlijk gezond ontbijt of tussendoortje op voorraad. Het recept is glutenvrij, koemelkvrij en […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Groene power smoothie van boerenkool en spinazie 2 jaar, 8 maanden geleden
Wist je dat wij Nederlanders veel te weinig groenten eten? Wij eten gemiddeld maar 143 gram groenten per dag en dat terwijl groenten zo belangrijk zijn voor je gezondheid en energie…
Heb je moeite om minimaal […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 2 maanden geleden
Tijd voor jezelf
Soms ben je toe aan tijd voor jezelf, even stil staan en hernieuwde energie en inzichten opdoen. We rennen vaak maar door, proberen alle ballen in de lucht te houden en laten ons leiden door de […] -
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Boekweitpannenkoek met hummus, kalkoen en rucola 3 jaar, 3 maanden geleden
Lekker als lunch: boekweitpannenkoek met humus, kalkoen en rucola. Uiteraard kun je de pannenkoekjes ook beleggen met iets anders of bijvoorbeeld bakken met appel en kaneel. De boekweitpannenkoeken zijn suikervrij […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 3 maanden geleden
Sinds wij vorig jaar in mei met ons gezin een week in Texel zijn geweest ben ik verliefd. Verliefd op het prachtige en relaxte eiland Texel. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangt een hele fijne sfeer op het […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Smoothie havermout, spinazie, bosvruchten 3 jaar, 4 maanden geleden
Af en toe een smoothie maken is leuk en lekker. Zeker als je samen met je dochter nieuwe combinaties uitprobeert ? En deze was zeer geslaagd! Het is een gezonde smoothie van bosvruchten (diepvries), banaan, […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Peterselie pesto 3 jaar, 4 maanden geleden
Peterselie pesto is een heel makkelijk recept. Vaak zit er in pesto iets van noten of kaas verwerkt, maar omdat ik het liefst zo veel mogelijk koemelkvrij eet en niet tegen alle soorten noten kan, is het ideaal om […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Aardbeienmousse 3 jaar, 5 maanden geleden
Deze suikervrije aardbeienmousse is heerlijk als gezond ontbijt, tussendoortje of toetje. Als je een snel en gezond ontbijt wilt, dan kun je het de avond ervoor maken en in de koelkast zetten. Het is 2 dagen […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Ontbijtmuffins met gojibessen 3 jaar, 5 maanden geleden
Deze suikervrije ontbijtmuffins met gojibessen zijn makkelijk te maken en zijn ook nog koemelkvrij. Ideaal als snelle ontbijthap, maar ook lekker als gezond tussendoortje.
Mijn inspiratie voor het recept komt […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuwe reactie geplaatst in een activiteit 3 jaar, 5 maanden geleden
Dankjewel Wouter!
-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 5 maanden geleden
Terug naar de basis, dat is wat de Corona-crisis van ons vraagt. Een uitdaging? Jazeker. Alleen maar slecht nieuws? Zeker niet!
Zo publiceerde het Eindhovens Dagblad een artikel waaruit blijkt dat lokale […] -
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 5 maanden geleden
Als er één recept is dat ik graag maak, dan is het wel de banaan havermout pannenkoek. Het is makkelijk, voedzaam en onze dochter is er dol op! Je kunt ze natuurlijk serveren als gewone pannenkoek, maar het is o […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 7 maanden geleden
Vandaag weer een nieuw hoofdgerecht. Een heerlijke koolhydraatarme, suikervrije, koemelkvrije en groenterijke quiche van broccoli, courgette en geitenkaas, gemaakt naar een recept van Voedzaam & Snel. Alleen de […]
-
Linda Heijnen heeft een nieuw recept geplaatst, Quiche van broccoli, courgette en geitenkaas 3 jaar, 7 maanden geleden
Heerlijke koolhydraatarme, suikervrije, koemelkvrije en groenterijke quiche van broccoli, courgette en geitenkaas, gemaakt naar een recept van Voedzaam & Snel. Alleen de crème fraiche heb ik vervangen door ‘Haver […]
-
Linda Heijnen wijzigde zijn/haar profiel afbeelding 3 jaar, 8 maanden geleden
-
Linda Heijnen heeft een nieuw bericht geschreven 3 jaar, 10 maanden geleden
Eén van mijn favoriete hotspots uit Eindhoven is Onder de Leidingstraat, gevestigd op het bruisende en hippe Strijp-S. Inmiddels werk ik al een hele tijd op Strijp-S en kom ik regelmatig bij deze healthy h […]
- Load More